Ἀνακοινοῦται, ὅτι τήν 13ην Ἀπριλίου, Τρίτην τῆς Διακαινησίμου, θά ἐπισκεφθῇ τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ὁ Σεβ. Καρδινάλιος κ. Philippe Barbarin, Ἀρχιεπίσκοπος Lyon Γαλλίας, ἐπί τῇ συμπληρώσει, ἀκριβῶς τήν ἡμέραν αὐτήν, 800 ἐτῶν ἀπό τῆς καταλήψεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως ὑπό τῶν Σταυροφόρων.
Εἰς γράμμα του πρός τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην ἀπό 12ης Ἰανουαρίου ἐ.ἔ. ὁ Σεβ. κ. Καρδινάλιος ἀφ᾿ ἑνός μέν χαρακτηρίζει τήν ἡμέραν αὐτήν ὡς θλιβεράν ἀνάμνησιν διά τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, ὡς θέμα ἐντροπῆς διά τήν Καθολικήν Ἐκκλησίαν καί ὡς αἰτίαν σκανδαλισμοῦ δι᾿ ὅλους τούς Χριστιανούς τούς ἀναζητοῦντας τήν ἑνότητα, ἀφ᾿ ἑτέρου δέ ἐκφράζει τήν ἐπιθυμίαν νά ἐπισκεφθῇ τήν Πόλιν διά νά συναντήσῃ τήν Α.Θ.Παναγιότητα καί νά προσευχηθῇ.
Ἡ Α.Σεβασμιότης θά παραστῇ κατά τήν Θείαν Λειτουργίαν ἐν τῷ Πανσέπτῳ Πατριαρχικῷ Ναῷ καί θά ἀπαντήσῃ εἰς τήν προσφώνησιν τῆς Α.Θ.Παναγιότητος, ἐνῷ τήν ἑπομένην, 14ην τ.μ., θά ἐπισκεφθῇ τήν Σμύρνην ἐν τῇ ἰδιότητι αὐτοῦ ὡς τοῦ 133ου διαδόχου τοῦ Ἁγίου Εἰρηναίου, συνοδευόμενος ὑπό τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Γαλλίας κ. Ἐμμανουήλ.
Ἐν τοῖς Πατριαρχείοις, τῇ 8ῃ Ἀπριλίου 2004
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου





