
Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος απέστειλε συγχαρητήρια μηνύματα προς τις νέες και τους νέους Υπουργούς και Υφυπουργούς της ανασχηματισθείσας Κυβερνήσεως της Ελλάδος με πρώτο τον Αντιπρόεδρο αυτής Εξοχ. κ. Κωστή Χατζηδάκη.




