
Η Α.Θ. Παναγιότης ο Πατριάρχης δέχθηκε:
- Τον Γενικό Πρόξενο της Ουκρανίας στην Πόλη Εντιμ. κ. Roman Nedilskyi με αφορμή την ολοκλήρωση της θητείας του και την επικείμενη επιστροφή του στο Κίεβο.
- Τον Αιδεσιμ. π. Γρηγόριο Γιαννακόπουλο, Ιερατικώς Προϊστάμενο του Ι. Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Χειμαδιού Ηλείας με πολυμελή όμιλο ενοριτών αυτού.
- Τον Εντιμ. Δήμαρχο Λεβαδέων κ. Δημήτριο Καραμάνη, επί κεφαλής μελών του ΚΑΠΗ και του Συλλόγου Μικρασιατών Λιβαδειάς.
- Τον Εντιμ. κ. Μ. Hakan Gürüney, Διευθυντή του Μουσείου Τενέδου.




