
Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος το μεσημέρι της Πέμπτης, 7 Μαΐου 2026, παρεκάθησε σε επίσημο γεύμα που παρέθεσε προς τιμήν του, ο Εξοχ. Υπουργός Εξωτερικών κ. Γεώργιος Γεραπετρίτης, με την συμμετοχή των Εξοχ. Υφυπουργών κ. Αλεξάνδρας Παπαδοπούλου και κ. Ιωάννη Λοβέρδου, του Εξοχ. Πρέσβυ κ. Ανδρέου Κοτίδη, επί κεφαλής της Διευθύνσεως Θρησκευτικών και Εκκλησιαστικών Υποθέσεων, και άλλων στενών συνεργατών του, καθώς και των μελών της Πατριαρχικής συνοδείας.




